Pegasus ERP-CRM Συνεργείο
Το Pegasus Service ERP σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με γνώμoνα τις ιδιαίτερες ανάγκες των Συνεργείων Οχημάτων. Στόχο του μηχανογραφικού συστήματος αποτελεί η λεπτομερής καταγραφή – διαχείριση – παρακολούθηση των Επισκευών που πραγματοποιούνται σε ένα όχημα ώστε να επιτυγχάνεται η αυτόματη δημιουργία Ιστορικού Service. Παράλληλα, οι απαιτήσεις των επαγγελματιών του Κλάδου συνεισέφεραν στη περαιτέρω εξειδίκευση της εφαρμογής ώστε να καλύψει τη Διαχείριση Ανταλλακτικών, το Προγραμματισμό των καθημερινών εργασιών και τέλος την Οικονομική συναλλαγή. Επιλέξτε ένα πραγματικό πολυ-εργαλείο που θα οργανώσει την Επιχείρησή σας σε κάθε επίπεδο.
Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Service ERP απευθύνεται σε κάθε Συνεργείο Οχημάτων ή Επιχείρηση Εμπορίας Ανταλλακτικών, ανεξαρτήτως μεγέθους και δυναμικής, που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη, με σωστή Υποστήριξη και πραγματικό value for money.
Πλεονεκτήματα:
Απεριόριστοι χρήστες
Χωρίς επιπλέον χρέωση
- #myDATA_ready Λύση, εναρμονισμένη με την οδηγία της ΑΑΔΕ για On-line αποστολή των παραστατικών σε πραγματικό χρόνο
- Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης – Οργανώστε κάθε πτυχή της Επιχείρησης χωρίς επιπλέον κόστος ανά χρήστη
- Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc /laptop
- Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Εισαγωγή Οχήματος/Καταχώρησης Εντολής Service – Εξαγωγή Οχήματος/Έκδοση Παραστατικού) με ελάχιστα κλικ
- Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
- Αυτόματη δημιουργία αναλυτικού Ιστορικού οχήματος – Παρακολούθηση απόδοσης τεχνικών και προγραμματισμός των ραντεβού με το ενσωματωμένο module CRM.
- Παρακολούθηση Ανταλλακτικών – Πολλαπλοί Κωδικοί ανά Είδος – Αποθέματα/Ελλείψεις/Προγραμματισμός Παραγγελιών – Διαφοροποίηση Τιμών αγοράς ανά Προμηθευτή
- Εισαγωγή έτοιμων αρχείων Τιμοκαταλόγων των Προμηθευτών σας για άμεση ενημέρωση της αποθήκης και των τιμών αγοράς/πώλησης
- Διαχείριση Εγγυήσεων/ Φακέλων ασφαλιστικών εταιριών/ Κάρτας Καυσαερίων – Αυτόματη δημιουργία υπενθυμίσεων για μελλοντικές εργασίες (π.χ. επόμενο service, αλλαγή κάρτας καυσαερίων, ΚΤΕΟ κτλ)
- Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών -Πελάτες/Πωλήσεις – Αποθήκη – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών – Στατιστικά / Αναφορές κτλ)
- Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
- Αμφίδρομη επικοινωνία με τη Web Εφαρμογή Pegasus e-Service η οποία προσφέρει άμεση πρόσβαση στο πελάτη σας ώστε με login να παρακολουθεί τη πορεία των εργασιών που εκτελούνται στο όχημά του, τους τεχνικούς που έχουν αναλάβει την επισκευή και τέλος τη τιμολόγηση και on line εκτύπωση του παραστατικού του. Ανεβάστε επίπεδο στις υπηρεσίες που προσφέρετε!
- Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
- Διασύνδεση Υποκαταστημάτων – Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
- Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων – έκδοση δωροεπιταγών
- On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
- Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς