Skip to main content

Pegasus Web App Freelancer ERP-CRM

Το Pegasus Freelancer Web App αποτελεί την ιδανική λύση για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που ασχολούνται αμιγώς με την παροχή υπηρεσιών. Η εφαρμογή είναι προσβάσιμη στους χρήστες μέσω web browser και βρίσκεται στον αντίποδα των κλασικών on premise μηχανογραφικών συστημάτων καθώς προσφέρει απόλυτη ελευθερία στη πρόσβαση των δεδομένων ενώ ταυτόχρονα εξαλείφει όλα τα μειονεκτήματα που επιβαρύνουν τα παραδοσιακά τοπικά ERP. Η τάση που διαμορφώνεται στην αγορά των εφαρμογών μηχανογράφησης υποδεικνύει την ανάγκη της σύγχρονης επιχείρησης να αποφεύγει κάθε τύπο περιορισμού (σε H/W/κόστος/φυσική παρουσία) και να μεταβαίνει σε ευέλικτες λύσεις που ευνοούν την ελεύθερη πρόσβαση στα δεδομένα μέσα από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή και με συγκριτικά μικρότερο κόστος.  

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Pegasus Frelancer Web App απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση και ελεύθερο επαγγελματία με αποκλειστικό αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών και που επιθυμεί να εισέλθει στη νέα εποχή των Διαδικτυακών (Web) εφαρμογών, θέτοντας νέα στάνταρ στην οργάνωση των καθημερινών λειτουργιών τους. Η ταχύτητα, η ευελιξία και η αξιοπιστία σε συνδυασμό με τη δυναμική της ΤΕΣΑΕ στην παραγωγή και υποστήριξη λογισμικού από το 1984 εγγυώνται την αύξηση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση της ροής των καθημερινών εργασιών.

Συγκεκριμένα:

  • Δικηγόρους
  • Ιατρούς
  • Μηχανικούς
  • Φροντιστήρια / Εκπαιδευτικά κέντρα
  • Γυμναστές / Personal Trainers

Πλεονεκτήματα:

Απεριόριστοι χρήστες

Χωρίς επιπλέον χρέωση

  • Ολοκληρωμένη Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus Freelancer Web App για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Πελάτες /  Προμηθευτές – Πωλήσεις/Αγορές – Αποθήκη – Προγραμματισμός Εισπράξεων/Πληρωμών – Δαπάνες – Στατιστικά/Αναφορές κτλ)
  • Web CRM:Eισερχόμενα τηλέφωνα, προγραμματισμός ραντεβού σε υποψήφιο πελατολόγιο κ.ο.κ. -Παρακολούθηση Πωλητών -Ιστορικό Επαφών με υποψήφιο πελατολόγιο.
  • Διαμόρφωση Βήμα – Βήμα: Δημιουργήστε το δικό σας Pegasus Freelancer Web App βασιζόμενοι στην ανάπτυξη της Επιχείρησής σας με τη προσθήκη module. Χτίστε το μηχανογραφικό σας σύστημα βάσει των αναγκών που προκύπτουν με ασφάλεια, δίχως να επηρεάζονται οι προσαρμογές που έχετε ήδη πραγματοποιήσει.
  • Σας προσφέρουμε το μέλλον, επενδύστε σε σύγχρονα εργαλεία με καινοτόμα χαρακτηριστικά – Χωρίς περιορισμούς σε Χρήστες/Θέσεις Εργασίας – Στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς
  • Άμεση έναρξη λειτουργίας, δίχως χρονοβόρες διαδικασίες εγκατάστασης – Δυνατότητα χρήσης μέσω browser σε οποιοδήποτε λειτουργικό περιβάλλον πχ Linux, Mac, Windows – Μειωμένο κόστος αρχικής επένδυσης αφού δεν έχει απαιτήσεις σε H/W και ανάγκες συνεχούς αναβάθμισης του εξοπλισμού σας
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης που εγγυάται την αρμονική & αδιάλειπτη λειτουργία της εφαρμογής  και την ασφάλεια των δεδομένων σας – Φιλοξενία σε ιδιόκτητα data centers για τη δική σας προστασία και την άμεση εξυπηρέτησή σας. 
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ για την ομαλή ροή των εργασιών – Δίγλωσσο Περιβάλλον
  • 24/7/365 Πρόσβαση με Web browser μέσω PC-Tablet-Mobile για να έχετε τα δεδομένα σας ανά χείρας. Η άμεση επικοινωνία με τους πελάτες και τα συνεργαζόμενα μέλη (Προμηθευτές / Πωλητές) γίνεται εφικτή και αποδοτική. 
  • #myDATA_ready Λύση, εναρμονισμένη με την οδηγία της ΑΑΔΕ για On-line αποστολή των παραστατικών σε πραγματικό χρόνο
  • On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με την πιστοποιημένη υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης – e-invoicing από την ΤΕΣΑΕ (Αρ. Πιστοποίησης 2023_07_116TESAE_001_Pegasus e-invoicing_V1_14072023.) και Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για συναλλαγές με το Δημόσιο (B2G – Business 2 Government) 
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)
  • Διασύνδεση EFT POS