Προγραμμα διαχειρισης Service Αυτοκινήτων - Μηχανών - ERP - CRM
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ
Το Pegasus Service Erp Start up απευθύνεται στο συνεργείο οχημάτων που θέλει να κάνει το πρώτο και ουσιαστικό βήμα στην μηχανοργάνωσή του. Είναι το δυναμικό ξεκίνημα με άμεσα αποτελέσματα και εξασφαλίζει πραγματική επένδυση για την επιχείρηση. Είναι το απόλυτο προγραμμα διαχειρισης service !!
- Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
- Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
- Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
- Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
- Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
- Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό
Το Pegasus Service ERP Start up καλύπτει τις βασικές ανάγκες ενός συνεργείου (Πελάτες, Οχήματα, Εντολές Εργασίας, Εκτιμήσεις, Ανταλλακτικά). Παράλληλα προσφέρει την δυνατότητα και εμπορικής - οικονομικής παρακολούθησης (Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα).
Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Υποψήφιους Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.
Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.
Οι Δυνατότητες του Module Service
Εντολές Εργασίας
- Παρακολούθηση Εντολών Εργασίας.
- Εντολές Εργασίας ανά κατάσταση (Εκκρεμείς, Προς Τιμολόγηση, κ.ο.κ.)
- Εύκολη επιλογή εργασιών και ανταλλακτικών ανά εντολή.
- Παρακολούθηση κάθε εργασίας ποιός και πότε την εκτέλεσε.
- Πλήρες Ιστορικό Εντολών.
- Έκδοση Μηχανογραφημένης Εντολής επισκευής. Δυνατότητα διαφορετικής φόρμας για πελάτη και Συνεργείο (π.χ. χωρίς τιμές)
- Κοστολόγηση εργασιών από τιμοκατάλογο αλλά και με κόστος ώρας.
- Αναλυτική καταγραφή του ιστορικού πελάτη - οχήματος.
- Δυνατότητα μαζικής τιμολόγησης εντολών.
- Δυνατότητα ορισμού τυποποιημένων Service με Παραγωγή, Υποπρϊόντα και Εργασίες από την αποθήκη (Μεγάλο - Μικρό)
- Εμφάνιση εκκρεμών εντολών.
- Μαζική, ταχύτατη καταχώρηση εργασιών Τεχνικού μέσα από μία εύχρηστη οθόνη
Οχήματα Πελατών
- Αναλυτική Λίστα Οχημάτων ανά Πελάτη (παρακολούθηση στόλου πελάτη).
- Πλήρες Ιστορικό Οχημάτων
Εκτιμήσεις
- Αναλυτικό Ιστορικό Εκτιμήσεων.
- Πραγματογνωμοσύνες
- Αυτόματη μετατροπή εκτίμησης σε Εντολή Εργασίας.
Λοιπές Δυνατότητες
- Εκτύπωση Βιβλίου Εισερχομένων - Εξερχομένων
- Αντικαταστάσεις Καταλυτών. Εξαγωγή Αρχείου Καταλυτών για το Υπουργείο
- Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων και παρακολούθηση ΚΤΕΟ Οχημάτων με αυτόματη ενημέρωση της Reception αλλά και του Πελάτη, δυνατότητα αποστολής sms και e-mail
Ανταλλακτικά
- Σύνδεση Εργασίας με Ανταλλακτικό (π.χ. Αλλαγή Πόρτας με συγκεκριμένο κωδικό ανταλλακτικού για την μάρκα και το μοντέλο του πελάτη)
- Παρακολούθηση ανταλλακτικών με Serial Number, Εγγυήσεις, Παρτίδες
- Αυτόματη εισαγωγή δεδομένων από αρχεία (Τιμοκαταλόγους, Νέα προϊόντα)
- Παρακολούθηση απεριόριστων κωδικών ανά προϊόν
- Αναλυτική καταγραφή δραστηριοτήτων Συνεργείου
- Δυνατότητα διαχείρισης ραντεβού Συνεργείου
- Διαχείριση διαφορετικών τιμοκαταλόγων ανά Πελάτη
- Παρακολούθηση Εργασιών ανά Τεχνικό
Εισαγωγή φωτογραφιών και σύνδεσή τους με εντολές και εκτιμήσεις.
Καλέσετε μας άμεσα για πληροφορίες στο 2311 241 888 ή στο 698 5592185. H δώστε τα στοιχεία σας στο Email info@digitanet.gr και θα σας καλέσουμε το συντομότερο.